Sì participante?

Facilitazione Virtuale: Cumu i Ragazzi Dietro e Carte di Facilitatore Battenu 'Zoom Fatigue' cù AhaSlides

Facilitazione Virtuale: Cumu i Ragazzi Dietro e Carte di Facilitatore Battenu 'Zoom Fatigue' cù AhaSlides

travagliu

Lawrence Haywood 14 Ott 2022 4 min leghje

Ti ricordi quandu e riunioni Zoom eranu nove, freschi è eccitanti? Se no, hè probabilmente perchè avete avutu circa 300 di elli in l'ultimi mesi. E dumande d'ogni ghjornu di facilitazione virtuale per Zoom anu pigliatu un pesu straziante per a populazione chì travaglia, ma Carte Facilitatore truvatu una suluzione simplice.

E Carte di Facilitatore sò a mazzo di 60 carte, Ognunu impermeabile è amichevule per i marcatori, chì permettenu à l'utilizatori di facilità e riunioni è di brainstorm in modu efficace. À u so core, e Carte Faciltator sò strumenti per a pianificazione di facilitazione, risponde à i bisogni di u vostru gruppu, improvvisendu quandu accade l'imprevisu, è ghjunghje nantu à a stessa pagina cù un co-facilitatore.

Cum'è sempre più interazzione tali accadenu in a sfera in linea, e facilitazioni virtuali anu pigliatu assai più impurtanza. I co-facilitatori di longu tempu daretu à e Facilitator Cards, Meg Bolger è Sam Killermann, anu trovu chì strumenti cum'è AhaSlides sò un soffiu d'aria fresca è numerica in e so riunioni in ligna.

Cume AhaSlides Aiuta Facilitazione Virtuale?

In u secondu episodiu in u so Brain Jam serie, E carte Facilitatore anu fattu un ochju à cumu travaglià cun AhaSlides hè favurèvule per una grande sessione di facilitazione virtuale. Scuprite u so video sottu per vede cumu l'anu adupratu è chì cose anu scupertu.

E Carte di Facilitatore anu ancu ripresu a so riunione in u so blog - Aduprà AhaSlides per Facilitazione Virtuale: Canning the Brain Jam. Fighjemu alcuni di i so risultati principali:

5 Modi Chì AhaSlides Aiuta in Facilitazione Virtuale

  1. Aduprendu diapositive di riflettori (diapositive chì dumandanu à i participanti di sceglie trà lumi rossi, aranci è verdi) ponu facilmente misurà a preparazione di i participanti è aiutà à stabilisce u ritmu di a presentazione. Aiutanu ancu à verificà a cunniscenza di un sughjettu particulare dopu avè discuttu.
  2. Aduprà diapositive aperte cun emojis dà à i participanti a pussibilità di sprime liberamente piani è opinioni cù un toccu divertente. Durante u Brain Jam, i facilitatori anu adupratu ste diapositive per suscità prumesse di participazione in un modu chì era "un pocu più perfettu di ciò chì accade di solitu in persona".
  3. Aduprà diapositive cun anonimatu aiuta à affruntà e dumande chì ponu esse un pocu troppu persunale in un ambiente in persona. Un facilitatore ùn averia mai (o almenu, duverebbe definitivamente mai) dumandate à un gruppu in diretta di divulgà a so orientazione sessuale, è puderebbe aspittà un percentuale di risposta di 0% s'elli a facenu. Brain Jam hà rivelatu chì aghjunghjendu l'anonimatu à sta dumanda esatta durante a facilitazione virtuale hà ottenutu un percentuale di risposta di 100%.
  4. Aduprendu opzioni di sparizione hè un grande modu à restringe nantu à un risultatu da un largu cunsensu. I facilitatori virtuali ponu pone una domanda cù risposte à scelta multipla, poi eliminà a risposta menu populare, duplicà a diapositiva è dumandà dinò a stessa domanda cù una risposta menu. Fate cusì ripetutamente, è piattendu i voti per impedisce u bandwagoning, pò purtà alcuni risultati sorprendenti.
  5. Utilizendu u tipu di slide Q&A hè un ottimu modu per incuraghjà i participanti à definisce l'agenda per a riunione virtuale. Queste diapositive aperte ùn permettenu micca solu à tutti di prupone temi, ma a funzione "thumbs up" li permette ancu di vutà nantu à quali temi pruposti volenu u più discutere.

U Takeaway Chjave per Facilitatori Virtuali

Quandu e Facilitator Cards anu dumandatu à u so publicu di chjamà ciò chì vulianu più uttene da i so Brain Jam a sessione, u chjaru vincitore di u primu postu, cun 41%, era Cume à divertisce è à calà i sentimenti "un'altra chjamata Zoom". Dopu à mesi di bloccu, si capisce chì e riunioni Zoom diventinu un pocu stanciate è anu bisognu di una iniezione di vitalità.

Facilitazione virtuale chì palesa un graficu chì mostra ciò chì a ghjente vole di più da e riunioni virtuali.
I risultati di u sundaghju di e Facilitator Cards riguardu à quali sughjetti si cuncernanu durante a sessione di Brain Jam.

lu Brain Jam a sessione hà trovu chì AhaSlides hè un ottimu modu per amministrà sta iniezione. Hà dimustratu chì u lugiziale trova uguale favore trà i facilitatori è i participanti, facendu à tempu facilitazione virtuale è participazione virtuale interattiva, pruduttiva è assai impurtante, divertente.

Ciò chì hà veramente cuminciatu à brillà, è hè statu rimarcatu parechje volte durante u Brain Jam, hè quantu Fun hè di aduprà AhaSlides per raccoglie tutti i generi di input: da suggerimenti creativi è idee, à azzioni emotive è divulgazioni personali, à chiarimenti è check-in di gruppu nantu à u prucessu o capiscitura.

Sam Killermann - Carte di Facilitatore

Una Grande Manera di Mischjà In Persunale è Facilitazione Virtuale

E persone mischjendu facilitazione virtuale cù una riunione in persona.
E riunioni diventanu sempre più virtuali quant'è in persona.

À un certu puntu, quandu simu tutti di ritornu in l'uffiziu, hè ghjustu dì chì i tempi seranu cambiati. A facilitazione virtuale serà prubabilmente un attellu di parechji posti di travagliu, ma questu ùn hè certamente per dì chì abbandunemu e riunioni in persona. U megliu modu per facilità hè di incorporà entrambe.

À quellu fine, un mischju di AhaSlides è Facilitator Cards pò esse a strategia perfetta. Entrambe e soluzioni di facilitazione si focalizanu nantu à fà riunioni impegnative è produttive aduprendu visivi chiari, polls à vive è attività fora di scatula.

Cum'è più posti di travagliu cumincianu inevitabilmente à sperimentà cù u travagliu à distanza à fiancu à u travagliu in ufficiu, noi cum'è facilitatori averemu bisognu di modi per impegnà cù i nostri participanti in i dui ambienti.

E Carte Faciltator funzionanu veramente bè in un ambiente di gruppu in diretta. Anu avutu assai in cumunu cù AhaSlides in termini di apertura aperta, votazione è una serie di attività. In fatti, si cumplimentanu assai bè. Personalmente, sta cumbinazione di un strumentu in linea è un strumentu fisicu hè assai affascinante è ispiratrice.

Dave Bui - CEO di AhaSlides

DIVULGAZIONE: Questa publicazione di blog ùn hè stata sponsorizata da o affiliata à e Facilitator Cards in alcun modu. Apprezzemu chì e Facilitator Cards anu fattu un postu cusì maravigghiusu nantu à l'usu di AhaSlides è pensemu chì i nostri altri utilizatori puderanu prufittà di amparà à propositu.