האם אתה משתתף?

הנחיה וירטואלית: איך החבר'ה שמאחורי כרטיסי המנחה מנצחים את 'עייפות זום' עם AhaSlides

הנחיה וירטואלית: איך החבר'ה שמאחורי כרטיסי המנחה מנצחים את 'עייפות זום' עם AhaSlides

תיק עבודות

לורנס הייווד אוקטובר 14 2022 4 דקות לקרוא

זוכר מתי פגישות זום היו חדשות, רעננות ומרגשות בטירוף? אם לא, זה כנראה בגלל שהיו לך כ -300 מהם בחודשים האחרונים. הדרישות היומיומיות של הקלות וירטואליות באמצעות זום גבו מחיר מתיש מהאוכלוסייה העובדת, אך כרטיסי מנחה מצא פיתרון פשוט.

כרטיסי מנחה הם א חפיסה של 60 קלפים, כל אחד מהם עמיד למים וידידותי לסמנים, המאפשרים למשתמשים להקל על פגישות וסיעור מוחות בצורה יעילה. בלבם, כרטיסי מנחה הם כלים לתכנון הקלות, מענה לצרכים של הקבוצה שלך, אלתור כאשר הבלתי צפוי קורה, ועליה לאותו עמוד עם מנחה משותף.

ככל שיותר ויותר אינטראקציות כאלה מתרחשות בתחום המקוון, ההקלות הווירטואליות קיבלו חשיבות רבה בהרבה. המנחים הוותיקים שעומדים מאחורי כרטיסי המנחה, מג בולגר וסם קילרמן, גילו כי כלים כמו AhaSlides הם משב רוח רענן ודיגיטלי בפגישות המקוונות שלהם.

כיצד AhaSlides עוזר להנחות וירטואלית?

בפרק השני שלהם ריבת המוח בסדרה, כרטיסי מנחה בדקו את האופן שבו העבודה עם AhaSlides תורמת סשן הפעלה וירטואלי נהדר. בדוק את הסרטון שלהם למטה כדי לראות כיצד הם השתמשו בו ואילו דברים הם גילו.

כרטיסי מנחה סיכמו גם את הפגישה שלהם בבלוג שלהם - שימוש ב- AhaSlides לצורך הקלה וירטואלית: שימורי ריבת המוח. בואו נסתכל על כמה מהממצאים העיקריים שלהם:

5 דרכים ש- AhaSlides מסייע בהקלות וירטואליות

  1. שימוש בשקופיות הזרקורים (שקופיות המבקשות מהמשתתפים לבחור בין נורות אדומות, כתומות וירוקות) יכולות לאמוד בקלות את מוכנות המשתתפים ולעזור לקבוע את קצב המצגת. הם גם עוזרים לבדוק את ההבנה של נושא מסוים לאחר שנדון בו.
  2. שימוש בשקופיות פתוחות עם אימוג'ים נותן למשתתפים הזדמנות להביע באופן חופשי תכניות ודעות עם טוויסט מהנה. במהלך ריבת המוח, המנחים השתמשו בשקופיות אלה כדי להשיג הבטחות השתתפות באופן שהיה "קצת יותר חלק ממה שזה קורה בדרך כלל באופן אישי".
  3. שימוש בשקופיות עם אנונימיות עוזר לתת מענה לשאלות שעשויות להיות קצת יותר מדי אישיות במסגרת אישית. מנחה לעולם לא (או לפחות, צריך בהחלט לעולם אל תבקש מקבוצה חיה לחשוף את נטייתם המינית, ועשויה לצפות לשיעור תשובה של 0% אם כן. ריבת המוח גילה כי הוספת אנונימיות לשאלה המדויקת הזו במהלך הקלה וירטואלית קיבלה שיעור תשובות של 100%.
  4. שימוש באפשרויות נעלמות זו דרך נהדרת צמצם תוצאה מתוך קונצנזוס רחב. מנחים וירטואליים יכולים לשאול שאלה עם תשובות מרובות ברירה, ואז לחסל את התשובה הכי פחות פופולרית, לשכפל את השקופית ולשאול את אותה שאלה שוב עם תשובה פחות. פעולה זו שוב ושוב והסתרת הקולות למניעת עגלות, יכולה להביא לתוצאות מפתיעות.
  5. באמצעות סוג שקופיות שאלות ותשובות זו דרך נהדרת לעודד את המשתתפים לקבוע את סדר היום לפגישה הווירטואלית. השקופיות הפתוחות האלה לא רק לאפשר לכולם להציע נושאים, אלא שתכונת 'האגודלים למעלה' מאפשרת להם גם להצביע באילו נושאים הם הכי רוצים לדון.

המפתח העיקרי למנחים וירטואליים

כשכרטיסי המנחה ביקשו מהקהל שלהם לקרוא מה הם הכי רוצים לקבל מכם ריבת המוח מושב, הזוכה במקום הראשון, עם 41%, היה איך מעלים כיף ומורידים רגשות "עוד שיחת זום". אחרי חודשים של נעילה, ניתן להבין שפגישות זום נעשות מעט מיושנות וזקוקות להזרקת תוסס.

הקלה וירטואלית שחושפת גרף שמראה מה אנשים הכי רוצים מפגישות וירטואליות.
תוצאות הסקר של כרטיסי מנחה בנוגע לאילו נושאים להתמקד במהלך הפגישה בג'אם ריבה.

אל האני ריבת המוח הפגישה מצאה ש- AhaSlides היא דרך נהדרת לזריקת זריקה זו. היא הראתה שהתוכנה מוצאת חסד שווה בקרב המנחים והמשתתפים, מה שהופך את ההנחיה הווירטואלית וגם את ההשתתפות הווירטואלית לאינטראקטיבית, פרודוקטיבית וסופר חשוב מכך, מהנות.

מה שבאמת התחיל לזרוח, והעירו לו כמה פעמים במהלך ריבת המוח, היה כמה כֵּיף זה להשתמש ב- AhaSlides כדי לאסוף כל מיני תשומות: מהצעות ורעיונות יצירתיים, לשיתופים רגשיים וגילויים אישיים, להבהרה ולצ'ק-אין קבוצתי על תהליך או הבנה.

סם קילרמן - כרטיסי מנחה

דרך נהדרת לערבב הקלה אישית ווירטואלית

אנשים מערבבים הנחיות וירטואליות עם פגישה אישית.
פגישות הופכות יותר ויותר וירטואליות כמו שהן אישיות.

בשלב מסוים, כשכולנו נחזור למשרד, זה הוגן לומר שהזמנים ישתנו. הנחיה וירטואלית תישאר כנראה מרכיב של מקומות עבודה רבים, אבל זה בהחלט לא אומר שאנחנו נוטשים פגישות אישיות. הדרך הטובה ביותר להקל זה לשלב את שניהם.

לשם כך, תערובת של כרטיסי AhaSlides ו- Facilitator יכולים להיות האסטרטגיה המושלמת. שני פתרונות ההנחייה מתמקדים בהפיכת פגישות למרתקות ופרודוקטיביות באמצעות חזותיים ברורים, סקרים חיים ופעילויות מחוץ לקופסה.

מכיוון שמקומות עבודה נוספים בהכרח מתחילים להתנסות בעבודה מרחוק לצד עבודה במשרד, אנו כמנחים נצטרך דרכים להתקשר עם המשתתפים שלנו בשתי ההגדרות.

כרטיסי מנחה עובדים ממש טוב במסגרת קבוצה חיה. יש להם הרבה במשותף עם AhaSlides במונחים של פתוח, סקרים ומגוון פעילויות. למעשה, הם מחמיאים זה לזה די יפה. אני באופן אישי השילוב הזה בין כלי מקוון לכלי פיזי מאוד מרתק ומעורר השראה.

דייב בוי - מנכ"ל AhaSlides

גילוי: פוסט בבלוג זה לא היה ממומן על ידי כרטיסי מנחה או היה מזוהה בשום צורה שהיא. אנו מעריכים שכרטיסי מנחה הכניסו פוסט כה נפלא אודות השימוש ב- AhaSlides ואנו חושבים שהמשתמשים האחרים שלנו עשויים להרוויח מכך ללמוד עליו.